12 Nisan 2010 Pazartesi

İçimdeki Enerji



Bu sıralar nedir bende ki bu hal ? Bir anlam veremiyorum. Zamana yetişmeye herşeyden tadmayı, herşeyi denemeyi istiyorum.

Örgü örmek, dikiş dikmek, yemek yapmak, gezmek, okumak, dinlemek, söylemek, araştırmak, karıştırmak, yaratmak, süslemek, hazırlamak ... daha bir sürü şeyi aynı anda yapmak istiyorum.

Küçük odamı gözüme, gönlüme hoş görünür hale getirmek için girişimlere başladım. İlk işim iğrenç ve rahatsız evlenmeden önce kullandığım yatağımı eski zamanlarda sıklıkla kullanılan divan örtüsünden diktirdim. Gerçekten harika oldu ben çok ama çok beğendim. Bundan sonraki aşama ise sırt minderleri ve rengarenk kırlentler bitince yeniden paylaşırım

2 yorum:

  1. hah iste tam da beni tarif etmissin, herseyi ayni anda yapmak isteyen, ozenen, dikis makinesiyle habire bisiler yapmaya calisan biriyim, umarim sen benden daha basarilisindir.

    YanıtlaSil
  2. Ah be şekerim nerdeee
    Ben elime bu zamana kadar iğne iplik bile almadım. Bende fikir çok ama beceri yok. :)Yaş ilerleyince birşeyler yapamamış olmanın paniği başladı.Hep beraber üretelim paylaşalım buralarda

    YanıtlaSil