23 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeniden Merhaba

Yeniden merhaba bana, sana, ona, şuna, buna ...
Uzun zaman oldu yazmayalı, paylaşmayalı hemde çok uzun zaman. Bir çok şey oldu romanımda, çok büyük heyecanlar yaşadık, yaşamaya devam ediyoruz.
En sıkı, en süper, en en en haberi söylüyorum.
"AİLEMİZE BİR BİREY DAHA KATILIYOR." Benim için ve ailem için harika bir haber, allahım sağlıkla, sıhatle kucağıma almayı nasip etsin istiyorum. Şu anda 5. ayımızın sonlarındayız. Ayın 26.sı 4 boyutlu ikinci kontrolümüz olacak. 4 boyutlu ultrason harika bir devrim. Bebeğimizi en belirgin orada görüyoruz.
Harika bir duygu anne olmaya hazırlanmak çok heyecanlıyım. Umarım annem gibi bir anne olabilirim. Çok telaşlı, çok heyecanlı, çok çok çok.
Önümüzdeki hafta izinliyim, buraya daha çok şey yazmak, daha çok şey paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder