20 Şubat 2013 Çarşamba

ÇOK ÖZLEDİM YAZMAYI ...

Nasıl özledim sana yazmayı, ve ne kadar çok şey birikti yazmayalım.

Neler oldu neler...

En son bayramlaşmıştık.

Yeni yıl geldi geçti senenin ortasına geldik neredeyse, hepsine fotolu motolu değinmek istiyorum. 

Ama önce özetler;

- İpek'in ilk sanatsal aktivitesi Pepee'yi izlemek oldu :) Detayları birazdan .....

- Yeni yılı Anneciğim de kutladık. Bu sene İpek Böceğim için bir ağaç alıp süslemek çok istiyordum. 
Nitekim ağaç alındı, süsler takıldı, ama .......

- Yeni bir yılın gelmesinin en güzel yanı İpek Böceğim'in yeni bir yaşa adım atacak olması. Bu sene bir hazırlık yapmayı hiç düşünmemiştim çünkü geçen sene ilk yaş günü çok özeldi ve çok güzel kutladık. Ama dayanamadık ve .... 

- 2013 senesine girdik, Anadolu yakasında var olan adliyelerin tümü, Hükümetin büyük bir övgüyle bahsettiği Avrupa'nın en büyük adliyelerinden biri olan Kartal Anadolu Adliyesine taşındı. Gel gör ki ........

- Şubat ayı = KOVA ayı yaş günleri, arka arkaya ardı ardına patladı. Benim için en önemlilerinden biri Ablamın (görümcemin) yaş günü idi öyle bir hazırlık yaptık ki ......

- Ardından babamın yaş günü. Uzun bir aradan sonra bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder