20 Şubat 2013 Çarşamba

İPEK BÖCEĞİ OLDU MU SANA UĞUR BÖCEĞİ

Eveet en zevkli yazıya geldi sıra,

İpek Böceğim'in iki yaş gününü kendi aramızda ufak bir pasta ile kutlayacağımızı düşündüğümüzü daha önce bahsetmiştim. Çünkü burada da paylaştığım gibi 1. Yaş Gününü çok güzel hazırlıklarla kutlamıştık.


Bu sene böyle bir hazırlık için yorgunum derken, kanıma giren kuzenlerim ve ablalarımın yardımı ile kendimi 2. yaş  partisine hazırlanırken buldum.

Konseptimiz daha önce olur da eğer hazırlanırsak diye kafamda "Uğur Böceği" olması yönünde idi.

İlk iş dikiş bilen büyüklerden İpek için siyah puantiyeli kırmızı bir tülden tütü sipariş etmekle yola koyulduk.

Benim, eşim ve İpek için üzerinde 2 rakamı ve uğur böceği resmi bulunan siyah thishirtleri baskı yapan firmalardan birine bastırdık.

İsim bannerı, şişe etiketleri, ve şeker etiketleri,dilek kartları konusunda çok sevdiğimiz bir arkadaşımızdan yardım aldık.
(Artık bunları ben de halledebiliyorum. Hatta dahası var sonra anlatırım konu dağılmasın ..)

Pastamızı PELİT'e sipariş verdik.

Harika bir gün ve kutlama oldu.

İşte fotoğraflarla İpek Böceği, oldu sana Uğur Böceği,








Sevgiler,
Pınar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder