12 Kasım 2013 Salı

BAŞLADIĞIM YERE DÖNMEK İSTEMİYORUM.

Eyvah ki ne eyvah sevgili okur.

2.5 sene önce verdiğim ve o zamandan beri emek emek korumaya çalıştığım kilolar geri mi geliyor?

Nayır nolamaz ...

Evet 3 sene önce Ofisteki bir arkadaşımın gittiği ve sonuçlarının başarılı olduğunu gözlemlediğim diyetisyene bende gitmeye karar verdim.

Öyle bir zamandı ki, doğum yapalı 7-8 ay olmuş, bebişim sütten kesilmiş, ben görüntüm sebebi ile kendimden tiksinmiştim. Çektirdiğim hiç bir fotoğrafı beğenmiyorum. İşte bu fotoğraf ile gerçeklerle yüzleştim ve başlama kararı aldım.


Bu kararı almamda en önemli etkenlerden biri de kızım ile rahat oynayabilmek, onun enerjisine yetişebilmek istememdi. 

Kararım kesin dedim, koydum kafaya ve tuttum diyetisyenin yolunu, 

Diyetisyen deyince aklıma hep onu yeme, bunu yeme, o olmaz, bu olmaz, 1 hafta yediklerini yaz sonra gel ona göre bakalım diyecek antipatik bir insan profili gelirdi taa ki SÜMEYRA ŞAHİNLER'i tanıyıncaya kadar.

Bir diyetisyen bu kadar mı tatlı bu kadar mı sempatik ve güzel olur. Kafamda çizdiğim profile o kadar uzak, beni anlayan beni dinleyen çok iyi bir arkadaş edindim.

E bende hiç fena bir öğrenci değildim, dikkatlice dinledim ve verdiği tavsiyeleri harfiyen uyguladım ve 65 kilo başladığım yolculuk 6-7 ay gibi bir sürede hedefimiz olan 55 kilo ile başarıyla noktalandı. Ama bunun akabinde önce ayda bir sonra 3 ayda bir sonra 6 ayda bir sonra senede bir olmak üzere kontroller sürdü.

Ara ara bende cozuttum, ama Sümeyra'cığım beni hep hizaya soktu. 

Bende artık kendimi tanıyorum, biliyorum, sonrasında telafi etmenin yollarını çok iyi öğrendim.  

Ancak bu sabah kıyafetlerimi giyip sokağa çıktığımda yeniden bir hizaya ihtiyacım olduğunu anladım.
Pantolonum bacaklarımı sıkmaya başladı, düğme zor kapanır oldu. 

Acil durum.... 

Evet Pınar Hanım kendinize bir çeki düzen verin bakalım.

Not: Sevgili okur Sümeyra'cığımın bana verdiği listeleri burada paylaşmanın doğru olmadığına inanıyorum. Bu listeler benim kan değerlerime, hastalıklarıma vb özel durumlarıma göre hazırlandı. Sana tavsiyem eğer varsa böyle bir sıkıntın, arıyorsan çözüm yolu, bil ki ne kadar erken başlarsan o kadar karlısın. 

Sevgiler
Pınar







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder