4 Şubat 2012 Cumartesi

1 YAŞ DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

Hazır Merhaba deyip başlamışken paylaşımlara başlayalım,

Üzerinden 1 ay geçmiş olsa da kızım İpeğin Yaş Gününden fotoğrafları paylaşmak istiyorum.

 Masamız mamalarımızı ve pastamızı beklerken bile çok renkliydi


Pastamız Özsüt'ten idi. Ve harikulade idi. Diyette olmam sebebi ile hakkım bir küçük dilimdi :(


Misafirlerimize gün sonunda Babaanne Reçelli Küçük Kavanozlarımızla ve


Yuvarlak Şekerlerimizle teşekkür ettik.


Gün sonunda çok ama çok yorgundum, fakat bir anne olarak içimde yapamadım diyebileceğim hiç birşey kalmadı. Hatta ve hatta Derya'nın harika fikri ile unutulmayacak 1. Yaş Doğum Günü Partisi hazırladım. Bu harika fikir ise İpek'e ilerde hatıra olarak kalacak yanımızda olamayan sevdiklerimizin video ile İpek'e yaş günü mesajlarıydı.


Sizler için de harika bir fikir olacağını düşünüp paylaşıyorum.



Evet bir başladık pir başladık öyle değil mi? Kısa zaman aralıkları ile görüşmek dileği ile

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder