4 Şubat 2012 Cumartesi

YENİ CİCİLERİM VAR HANIIIIM

Yeni aldıklarımı yayınlamayı şimdiye kadar düşünmemiş, amma ve lakin bu cicileri birazdan vereceğim bağlantıda bulacağımı hiç düşünmemiştim.

Yeni tabaklara hiç ihtiyacım olmamasına rağmen görür görmez beğendiğim ve fiyatıyla hiç düşünmeden sepete attığım bahar tabaklarım;


Ve dün alıp bugün kullandım. 4 adet Çukur Tabağı + 4 adet Servis Tabağı 50,00 TL şaşırdınız mı? Durun daha satıldığı yeri duyun bir de ! İşte burası


Ve tabiki kızım için bir şey almadan çıkamazdım oradan;


Aldım, yıkadım, serdim bile :) Burada Baykuşlu bir desen bulacağımı hiç sanmıyordum. Bu sıralar malumunuz çok moda , kendim için arıyordum  böyle bir şey ama kızıma kısmetmiş :)


Ve hepsinden değerlisi canım anneannemin göz nuru kızım için ördüğü yün ceket artık hazır hele ki cici mi cici düğmeleri ile ne kadar da şık değilmi?




Düğmeler Kadıköy'den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder