25 Şubat 2012 Cumartesi

KENDİME SAKLANMAK İSTİYORUM

Evet tamda istediğim şey bu...

Kendime saklanmak,kapanmak istiyorum.

Kafamda bir sürü fikir, bir sürü diy proje var. Onları hayata geçirmek istiyorum.
Bütün gün internette dolaşmak yeni dünyalar keşfetmek istiyorum.
Çok paramın olup evde sevdiğim, öğrenmek istediğim işlerle uğraşmak istiyorum.
Kimselerle görüşmek, konuşmak toplanmak istemiyorum.
Kumaşlarıma, boncuklarıma, iğnelerime, düğmelerime, kurdelelerime boğulmak istiyorum.

Kızımın da kendine zarar vermeden benimle bu işlerle uğraşmasını yanımda vakit geçirmesini beraber yeni birşeyler ortaya çıkarmak istiyorum.

Onu kendim büyütmek istiyorum.
Her Pazartesi işe gitmek yerine, onunla yatakta oyunlar oynamak istiyorum. öğle olunca yemeğini kendim hazırlayıp kendim yedirmek onu parka ben götürmek istiyorum.

Onunla bu kadar zaman geçirirken kendime ait bir zamanım özelimde olsun istiyorum. Ama aynı zaman da evim temiz ve düzenli olsun istiyorum.

Olmasa da bunlar çok şükrediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder