26 Ekim 2012 Cuma

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

Yorgunluktan ölüyorum desem yeridir.

Arefe günü izinliydik tüm ofis olarak, ancak herkes yanına bir iş alıp eve götürdü, kimi dilekçesini yetiştirecek, kimi beyanlarını yazacak, bende ay sonu münasebeti ile masrafları yazıp firmalara yetiştirmye çalışacağım.İki gecedir ev işlerinin yanı sıra çalışmam gerektiği içinde 24:00'den önce yatamıyorum. E ne anladık biz bu izinden :) Evde daha fazla çalışıyor insan iş getirince, sabahta İpek'cik sağolsun 06:30'da ayakta "anneeee geeel" sesi ile kalk borusunu çalıyor.
Şuraya gelip iki satır bişi yazamadım o kadar düşünün.

Bu bayram program epey yoğun. Kendimizi dinlendireceğimiz bir bayram tatilinin özlemi içindeyim ama namümkün.

Büyüklerin ziyaretinin yanı sıra, bir de -ki benim için en önemli kısım- Ankara'da askerde olan kuzenimi görmeye gideceğiz. Hemde maaile. İpek uzun süredir görmediği dayısını görünce nasıl bir tepki verecek çok merak ediyorum. Biz geleceğimiz için Kuzende çok heyecanlı özellikle İpek'in de geleceğini öğrenince çok sevindi. Bu ziyaret sebebi ile Kuzenimi şaşırtmak ve günün anlam ve ehemmiyetine uygun olması için İpek ve kendim için Mükerrem anneme kamuflaj pantolon siparişi verdim. Sağolsunlar görümcem ve o büyük bir zevkle işe koyuldular ve ortaya harika bir iş çıktı. (Hiç bir isteğime burun kıvırmadan, benimle aynı heyecanı yaşayarak istediklerimi yerine getirmek için çok çaba sarfeden kızlarından ayırmayan annem ve ve kardeş kadar candan harika görümcelerim var onları çok ama çok seviyorum)
Annem ve ablam bu bayram İpek ve benim için çalıştı desem yeridir :)

Fotoğraflayıp paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Herkesin Kurban ve Cumhuriyet Bayramını Kutluyorum.
Sevgiler
Pınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder