10 Ekim 2012 Çarşamba

PİNTEREST ÇILGINLIĞI

İsmini ilk Okan Bayülgen'in programında bloggerlarla ilgili programında duydum. (Sahi Okan bu sezon bir şey yapmayacak mı? ) Merak tabi bloggerların toplandığı bir program üstelik Okan'da acemi bir yazar olarak dinledim, programa doyamadım. Yeni olan ne var, kaçırdığım bir şey var mı derken acemiliğimden utandım resmen. PİNTEREST ; Koca bir tahtada sevdiğin notları biriktirmek benim için, ama
Pinteresturk yazarı Meta YORUMCU açıklamış ''Pinterest kısaca, sınırsız alana sahip sanal bir panodur diyebiliriz. Pinterest sanal dünyada beğendiğimiz veya paylaşmak istediğimiz görsel öğeleri düzenlemenizi ve kolayca paylaşmamızı sağlar. Diğer kişilerin oluşturduğu panolara göz atarak yeni şeyler keşfedebilir ve sizinle aynı ilgi alanlarına sahip kimselerden ilham alabilirsiniz. Kullanıcılar Pinterest’i evliliklerini planlamak, evlerini dekore etmek ve sevdiği yemek tariflerini paylaşmak gibi çok çeşitli amaçlar için kullanırlar.''
Benim özellikle takip ettiğim kategori ''Women Fasihon'' ve ''Kids''.
Alışveriş listemi sitede görüp beğendiklerimi  ''Repin'' ve ''Like'' yapıp oluşturdum, amaç ihtiyaç fazlasını almamak.
İşte beğendiklerim;







Hiç de haksız sayılmam öyle değil mi :)

Sevgiler
Pınar,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder