18 Ekim 2012 Perşembe

İPEK İLE KALİTELİ ZAMAN


Daha sık post yazmak sakıncalı mı? Ya da "olmaz" diye bir kural var mı bilmiyorum.
Şu sıralar sadece yazmak, anlatmak istiyorum. Etrafımda konuşup, paylaşacağım pek insan olmamasından olabilir mi?
Eskiden en iyi, en yakın arkadaşım olan Annem, artık sadece Anneanne görevi üstlenmiş durumda, eşim ise haftanın en az 3 günü şehir dışında, bu sıralar bunalım ve yalnızlık bütün konum. Buraya yazarak biraz olsun nefes alıyorum.

Biraz büyüsün ve arkadaşlığımız oyun arkadaşlığında ileri gitsin diye beklediğim canım kızımdan bu sabah işe gitmek için ayrılmak çok zor geldi.

Onunla oyun oynamak beni mutlu ediyor, e tabi o da bundan çok keyif alıyor. Gerçi hapşırdığında, üflediğinde kendisini yerlere atan bir anneyle kim oynamak istemez?

Bu sıralar tuvalet eğitimine az çok başlayalım ve lazımlığa tuvaletini yapmasını eğlendirici bir hale getirelim diye yeni yeni oyunlar uyduruyorum. Bunlardan biri lazımlığa onu oturtup güçlü bir şekilde bana üflemesini söylüyorum. Sanki çok kuvvetli üflemiş de ben dengemi kaybedip uçmuşum gibi kendimi arkaya doğru yere atıyorum. Hem çok hoşuna gidiyor, hem de lazımlığa oturmak işkence gibi gelmiyor. Ve fark ettim ki  İpek gülerken kakasını daha rahat yapıyor. Üfleme dışında elleri ile beni arkaya doğru itiyor, ben gene dengemi kaybedip ters takla atarmış gibi yapıyorum, çok gülüyor.

Birde en zevkle oynadığımız kurtarıcı oyunumuz "İpek Neredesin" Kurtarıcı diyorum çünkü karıştırmaması, oynamaması, gereken veya ağladığında, gönlünü almak istediğimde asla hayır diyemediği bir oyun bu,
Kapkara güneş gözlüğümü takıp, İpeği görememe taklidi yapıyorum. Bazen duvara, bazen kapıya çarpıp yakaladım seni dediğimde itiraz ediyor "o babı (kapı), o doduk (koltuk), o yaatık (yastık)



Ve 12 ay üzeri bebekleri olan tüm ebeveynlere şiddetle tavsiye edeceğim bir aktivite ise Tethys Eğitici Oyun Kartları İpek ile en keyifli zamanları bu kartlara geçiriyoruz. İkili Tamamlama kartları ile başladık, Hafıza Oyunu (ki bunu biraz erken almışım), Sayı kartları ile devam ettik, keşke daha çok çeşidi olsa.
İpeğe harfleri henüz öğretmemem gerektiğini söyleyen sınıf öğretmeni olan Teyzoşumun tavsiyesini dinleyerek Harf Kartlarından edinmedim, ama aklım kalmadı değil.

Ben D&R'dan ve Remzi Kitabevinin mağazalarından almıştım, ama kendi web sitesinden daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Sevgiler
Pınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder